MİMARLIK ALANINDA KİTAPLARIM






Mimarlık 101Bana Ait Bir Yer - Hayallerin MimarisiMimarlık, Biçim,Mekan ve DüzenSinan / Bir Düşsel YaşamöyküsüKent İmgesiD&R - Kültür Sanat ve Eğlence DünyasıD&R - Kültür Sanat ve Eğlence DünyasıBir Mimarlığa DoğruTekil NesnelerMimarlık Üzerine100 Yapıda Mimarinin GeleceğiAdım Adım Tasarım Fikirleri
Görsel Mimarlık SözlüğüMimarlık Okulunda Hayatta Kalma Kılavuzuİdeal Kent Arayışında Mimari ÜtopyalarMerkezi Bir Kent Parçası Kentsel Tasarım ProjesiTarihi Çevrede Yeni Ek ve Yeni Yapı OlgusuMimarlıkta Mekan KavramıD&R - Kültür Sanat ve Eğlence DünyasıGerçekten Bilmeniz Gereken 50 Mimarlık FikriMekan YaratmakEvrensel Tasarıma Farklı BakışlarKentsel ve Bölgesel Gelişme Dinamikleri ve Mekansal YansımalarıKent KitabıEdebiyatta MimarlıkTürk EviTarihi Çevre AlgısıRüya ŞehirlerFikirleri GörselleştirmekArazi YönetimiMimarlık Öğrencisi RehberiKentsel Mekanda Kamusal Alanın Yeri20. Yüzyıl Türkiye MimarlığıMekan YaratmakLe Corbusier Gözüyle Türk Mimarlık ve ŞehirciliğiÖlçmek Çizmek BilmekPeyzajın İcadıForm ve DeformasyonTarihi Çevrede Yapılaşma DeneyimleriKentsel Planlama KuramlarıKentsel Planlamada Anlatım TeknikleriBiçimin İşleviŞehirD&R - Kültür Sanat ve Eğlence DünyasıMalzeme KonularıGeleneksel Yapı TeknikleriMimarlıkta Yapı - YapımKültür Sanat MimarlıkMimarlar ve İnşaat-KonuşmalarMimarlık Okullarında Tasarım StüdyolarıAnılarla Son 50 Yılın Mimarlık ve Planlama Pratiğiİşte Hayat Böyle Bir ŞeyYapı Statiği 1 - 2Şantiye YönetimiTürkiye’de Fotoğrafa Modern ve Çağdaş YaklaşımlarTarihi Çevre Koruma ve RestorasyonRölöveTenin GözleriTemel TasarımModern Mimarlık-1930 Yılı Kahn DersleriTasarım Eğitiminde Biçim ÜretmeTasarımda Süreklilik-Makrodan MikroyaÖğrencilerle Söyleşiler: Louis I. KahnLe Corbusier ve Kent | bkmkitap.comDaimon Yayınları Yirminci Yüzyılda Kent Ütopyaları Robert Fishman ...D&R - Kültür Sanat ve Eğlence DünyasıMimari Tasarımda Konsept - Erhan A. Balkan






























































Yorumlar

  1. Bir insana bırakılacak en güzel miras eğitimdir. Eğitim mirası için ne miras mahkemesi, ne miras avukatı ne başka şey gerektirir. Çocuklarımıza kitaplari bilgi ve teknoloji miras bırakmamız en güzelidir. Sizi tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ediyorum, bu güzel yorumunuz için.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar